יום שני, 2 בינואר 2023

שבוע ריטריט ביוון, אפריל 2023

 

שבוע ריטריט ביוון

במרכז ט'אוס שבאי פארוס, יוון 23-29 באפריל 2023

מיד אחרי פסח נצא לחגוג את חירותנו בריטריט של שבוע במרכז המדיטציה הקסום ט'אוס באי היווני פארוס. (הריטריט נופל על יום הזכרון ויום עצמאות, ואנחנו נתייחס לימים האלו בתוך מסגרת הריטריט). 

מרכז ט'אוס שוכן על גבעה יפהפיה, ממנה נשקף הים סביב סביב. באולם המדיטציה המרווח והמושקע נתרגל מדי יום, בשילוב עם הליכות, תרגול יוגה ועוד. את הארוחות נאכל במסעדה האסייתית הטבעונית שבמרכז. נלון באחד המלונות בכפר הסמוך, מרחק עשרים דקות הליכה נעימה מהמרכז.


שימו לב – למרות התנאים המפנקים, מדובר בריטריט לכל דבר – שתיקה מלאה, ללא טלפונים וסדר יום מלא בתרגול ולימוד. בשנים קודמות בזבזנו אנרגיה רבה על שמירה על שתיקה, הימענות משימוש בטלפון וכן הלאה. אני מבקש מכל מי שחושב להירשם לבדוק עם עצמה/ו אם מתאים לה או לו לצאת לריטריט מחייב על פי כל המפורט כאן בהמשך. 




למי מיועדת הנסיעה?

כרגע ההרשמה פתוחה לכל החברות והחברים בקבוצות המדיטציה שאני מלמד, ובתכניות שותפים למסע ונלנדה. אם לא יהיו מספיק משתתפים מקרב קבוצה זו ייתכן שאפתח את ההרשמה למתרגלים ותיקים נוספים.

חדרי אירוח

הלינה תתפצל בין שני מקומות אירוח. הראשון הוא "מרגריטה", והשני "כריסטינה". שימו לב ההשתתפות בריטריט היא על בסיס לינה בחדר יחיד, ולא תתאפשר לינה בחדר משותף. זה כולל זוגות, חברות, אחיות ותאומים סיאמיים

הנה לינק לאתר המלון מרגריטה (להתרשמות): https://www.margaritastudios.com/hotel-hotel-at-a-glance.html

עלות

עלות הנסיעה נחלקת לשלושה חלקים:

עם ההרשמה בפועל נאסוף סכום של 1500 ש"ח במזומן עבור ההוצאות המקדמיות.

החלק השני של העלות עומד על בין 730 ל 790 (תלוי במלון) אירו שישולמו באירו מזומן עם ההגעה לפארוס. העלות כוללת את כל הארוחות במרכז טאו'ס, כמצוין למעלה, את השימוש במרכז ובאולם, את הלינה בחדרים, הסעות וכן את עלות ההדרכה

העלות אינה כוללת את מחיר הטיסה (העומד נכון לרגע זה על סביבות ה 300 אירו, אבל בהחלט עלול לעלות), את הארוחות שנאכל יחד או בנפרד בכפר, וכל תוספת אחרת

העלות כוללת תשלום עבור ההוראה ולא תאסף דאנה נוספת בסוף הריטריט.

תשלום:

התשלום ייאסף בשני שלבים. עם ההרשמה נאסוף סכום של 1500 ש"ח במזומן. את שאר הסכום תשלמו באירו במזומן ברגע שנגיע למרכז טאו'ס בפארוס

כרטיס טיסה:

לאחר הרשמתכם ניצור עימכם קשר ונמסור לכם פרטים על הטיסות. בתיאום איתנו תרכשו באופן עצמאי את כרטיסי הטיסה. מחיר הכרטיס עולה ככל שמתקרבים למועד הטיסה.

ביטולים:

כל ביטול עד שבועיים לפני הנסיעה יאפשר לנו להחזיר החזר כספי מלא. במקרה של ביטול במהלך השבועיים האחרונים לפני הנסיעה נעשה כל מאמץ להחזיר סכום מקסימלי, אך לא נוכל להתחייב להחזר מלא.  


שתיקה וטלפונים:

כאמור, אנחנו יוצאים לשבוע של ריטריט משמעותי. כדי שהוא יהיה כזה, וכמו בכל ריטריט אחר, נשמור על שתיקה מלאה במהלך כל הריטריט. זה דורש הרבה איפוק ומשמעת עצמית, כי בניגוד לריטריט רגיל יש כאן הרבה זמן קבוצתי, בהליכות אל המרכז וחזרה, ולעתים גם בשעות הערב במלון. אני מבקש שנבוא לריטריט רק אם מתאים לנו לשמור על שתיקה כזו. 

בהמשך ישיר, וכמו בכל ריטריט, נאסוף את מכשירי הטלפון עם ההגעה לפארוס. הזדמנות מדהימה להיות בריטריט, בחו"ל, בלי מצלמה, בלי קשר עם הבית, פשוט עם עצמנו. ניתן לכם מספר חירום שבו אפשר יהיה למצוא אתכם במקרה הצורך. 

הרשמה:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה