יום שבת, 25 באפריל 2020

לרכך את הלב - ארבעה מפגשי המשך בזום בימי שלישי אחר הצהריים


"לרכך את הלב"

"אל תרשו לנסיבות החיצוניות להקשיח את ליבכם"
(שבע הנקודות להתמרת התודעה)
קורס המשך בזום של ארבעה מפגשים בני שעתיים וחצי
ימי שלישי מ 16:00 עד 18:30
החל מיום שלישי ה 30 ביוני, ועד ה 21 ביולי
פגישות הקורס יוקלטו – כך שניתן יהיה להשלים אם החמצתם מפגש

"אפשרו לכל מה שאתם פוגשים בדרך לרכך את ליבכם" – כך מייעצת לנו פמה צ'ודרון להפוך את כל "צרות" היומיום לחלק מהקומפוסט של תהליך ההתעוררות שלנו.
כשאנחנו מנוהלים על ידי דפוסי ההגנה הרגילים שלנו, אנחנו מנסים לחמוק מכל התנסות כואבת ולא נוחה, ולהדוף את המפגש עם הלא נעים. ניסיון ההגנה הזה הופך במהרה לחומות הכלא של חיינו. הפחד להיפגע, הצלקות של פגיעות העבר, והכעסים הלא פתורים מכווצים את הלב, ואיתו את מרחב המחיה שלנו.
בקורס זום זה ננסה להבין את העצה "לאפשר לכל מה שאנחנו פוגשים בדרך לרכך את ליבכם", ולבחון כיצד היא רלבנטית לחיי היומיום של כל אחת ואחד מאיתנו. נעזר בקריאה בטקסטים של "התמרת התודעה" (מסורת הלו ג'ונג הטיבטית), במדיטציות, בשיחות בקבוצה הגדולה ובקבוצות קטנות.
הקורס מיועד לאנשים עם ניסיון כלשהו בתרגול בדרך הבודהיסטית ובתיאוריה שלה.

תשלום ומחויבות

הקורס מוצע במסגרת "שותפים למסע" – תכנית הליווי הרוחני ברוח הבודהיזם. הרווחים מהקורס (לאחר עלות ההוראה) יוקדשו למימון קורס ההכשרה של התכנית.
אי לכך החלטנו להציע את הקורס על פי מסורת נדיבות הלב, ללא עלות נקובה מראש. נשמח מאד לכל תרומה שתסייע לתמיכה בתכנית החשובה, ובכל הליוויים והקבוצות המתנהלים כעת.
איך ייאסף התשלום?
המעוניינים להצטרף לקורס ההמשך מוזמנים להציע תשלום על פי יכולתם ורצונם עבור כל הקורס כלו. התשלום יכסה קודם כל את עלות ההוראה, וכאמור, כל סכום מעבר לכך יוקדש למימון התכנית.

אפשרויות העברת הדאנה לקורס:

העברה בנקאית (עדיף):
בעז עמיחי, בנק הפועלים, סניף 784, חשבון 129193
העברה בפייבוקס Paybox למספר 050-6868331
להצעת דאנה בכרטיס אשראי

טופס הרשמה:

הלינק למפגש הזום הראשון יישלח לנרשמים ביום שלישי ה 30 ביוני בשעות הצהריים









תגובה 1: