יום רביעי, 26 באוגוסט 2020

האומץ לאהוב - קורס זום ספטמבר 2020

האומץ לאהוב

מה פותח ומה מכווץ לי את הלב?

קורס זום של שמונה מפגשים

ימי חמישי בצהריים | 11:00 – 13:00

לחיות את החיים במלואם משמעו להסתובב עם לב פתוח לרווחה, לקבל ולאהוב את עצמנו ואת העולם שסביבנו. אולם פעמים רבות אנו מגלים שקשיי היומיום, האכזבות, התסכול והפחדים גורמים לנו להתבצר מאחורי חומות מגן, לכווץ את הלב ולהתרחק מהמגע המלא והחשוף עם עצמנו ועם החיים.

הקורס הנוכחי "האומץ לאהוב" מזמין אותנו למסע חקירה פנימית בנבכי הלב והתודעה. המסע ייקח אותנו למפגש עם המקומות הכואבים, המפחידים והמאיימים שהתרגלנו לעקוף אותם ולהימנע מהם. בנחישות ובאומץ נלמד לרכך את ביצורי ההגנה, להיחשף, להחליף את התניות הפחד והרגלי הכוח בעצמה חדשה של רכות וקבלה.

הקורס יתקיים כקורס זום, בן שמונה מפגשים.

המפגש הראשון יתקיים ביום חמישי ה 3 בספטמבר

המפגש האחרון יתקיים ביום חמישי ה 29 באוקטובר

מפגשי הקורס יוקלטו וניתן יהיה להשלים שיעור שהוחמץ מההקלטות.

מחויבות:

ההשתתפות בקורס מותנית בישיבה עם מצלמה פתוחה, כך שמשתתפי הקורס יוכלו לראותכם.

אנא פנו את זמן המפגש כדי שתוכלו להיות בתשומת לב מלאה.

אם הצטרפתם למפגש, אנא הישארו עד סופו. עזיבה באמצע מפריעה למשתתפים האחרים וגם לי.

עלות:

הקורס מוצע על בסיס תרגול הנדיבות (דאנה). המשמעות היא שאני מציע את הקורס באהבה, ולא הייתי רוצה שממישהו תימנע האפשרות להצטרף בשל שיקולים כספיים. מצידכם אתם מוזמנים לחשוב במונחים של נדיבות, ולא של תשלום. עד כמה הייתי רוצה להציע את המתנה הזו של הלימוד והתרגול גם לתלמידים אחרים אחרי? עד כמה הייתי רוצה לתמוך במורה (בי במקרה הזה) כדי שיוכל להמשיך ללמד, ובעיקר שיוכל להמשיך לתרגל ולהתפתח?

אמצעי תשלום:

את הדאנה עבור הקורס ניתן להעביר בדרכים הבאות:

העברה בנקאית (הדרך המועדפת עבורי) לבעז עמיחי, בנק הפועלים, סניף 784, חשבון 129193. לאחר ההעברה אנא שילחו לי מייל עם הפרטים, כדי שאוכל לשייך אותה להרשמתכם.

יישומון פייבוקס למספר טלפון 050-6868331

או באמצעות כרטיס אשראי בלינק כאן

 

הרשמה:

ההרשמה נעשית בשני שלבים: מילוי טופס ההרשמה כאן, והעברת הדאנה. ניתן להציע את הדאנה גם לאחר המפגש הראשון. למפגש השני יישלח לינק רק למי שהעבירו דאנה (אם השעה דוחקת ואין באפשרותכם להעביר סכום משמעותי, אני ממליץ עדיין להעביר סכום כלשהו – להרגשתכם הטובה. אבל ניתן גם לבקש ממני את הלינק ללא העברת דאנה)

לינק לטופס הרשמה (למקרה שהטופס לא נפתח כאן למטה)

שאלות ובקשות ניתן להפנות אלי במייל: bamichay@hotmail.com

להתראות, בעז