יום שני, 10 בינואר 2022

הבארדו - סופ"ש זום 14-15 בינואר 2022

 

הבארדו – איך חיים את החיים כמצב מעבר?

קורס סוף שבוע בזום

שישבת 14-15 בינואר 2022

4 מפגשים של שעה וחצי כ"א

10:30-12:00 ו 16:00-17:30 בשישי ובשבת

אין צורך בהרשמה או בהתחייבות

לינקים להקלטות המפגשים יעלו לכאן בסיום כל מפגש

לינק להקלטת המפגש הראשון

לינק להקלטת המפגש השני (לינק למדיטציה)

לינק להקלטת המפגש השלישי

לינק להקלטת המפגש הרביעי


מרגישים איך הגל החדש שואב אותנו חזרה למקומות של פחד, מיאוס, מרמור ומצוקה?

נדמה שזה הזמן לחזור אל המתכונת שעשתה לנו טוב אי שם בתחילת הקורונה – קורס קשר וממוקד, בזום, שיעזור לנו להרים את מצב הרוח, ובעיקר, יאפשר לנו להשתמש באתגרי ההווה כדי לצמוח מהם.

הטקסטים הטיבטיים מדברים על כך שמעגל החיים מורכב משישה מצבי מעבר, הנקראים בטיבטית "בארדו". זהו לימוד עמוק שאינו מוגבל לאמונה בחיים עתידיים וגלגולים. איך אנחנו חיים במצב של השתנות בלתי פוסקת, של אי ידיעה, חוסר שליטה וכן הלאה? מה נדרש מאיתנו כדי לעבור בכל המעברים הללו בעיניים פקוחות, בנוכחות, ובלב פתוח?

בלימוד נתייחס גם לספרו של מינגיור רינפוצ'ה : "להיות מאוהב בעולם" (יצא בעברית בתרגומה הנפלא של יעל שליו, ובהוצאת בודהיזם בישראל). רינפוצ'ה מתאר את מסע השוטטות שלו כקבצן חסר כל, ונעזר בלימוד של מצבי הבארדו להמחיש את הדרך ושיעוריה.

 

אתם מוזמנים להצטרף לכל אחד מהמפגשים, או כמובן לכולם.

בקשתי היחידה היא להצטרף למפגש שלם, ולהישאר מול מצלמה פתוחה במהלך המפגש כלו.

הקלטות – אני אעלה את הקלטות המפגשים לכאן בסיום כל מפגש.

דאנה:

הקורס מוצע באהבה ובשמחה. אם יש לכם את האפשרות להציע מנחה כספית בסיום הקורס (או החלק בו בחרתם להשתתף) אתם מוזמנים לעשות זאת בדרכים הבאות:

העברה בנקאית (הדרך המועדפת עלי) – לבעז עמיחי, בנק הפועלים, סניף 784, חשבון 129193

באמצעות הפייבוקס או הביט למספר שלי – 0506868331

ואפשר גם באמצעות כרטיס אשראי בלינק כאן

 

להתראות, בעז

 

 

תגובה 1:

  1. שלום בועז וכל האנשים הטובים - אני אהיה אתכם בכל 4 המפגשים - אני צריכה את זה כל כך... אח שלי נפטר שלשום אחרי מעבק ארוך בקורונה.הוא היה בן 52 - קשה לי עם זה. -יאנה

    השבמחק