יום שישי, 22 בינואר 2016

קבוצת ישיבה שבועית למתמודדים עם מחלות קשות ואתגרי החיים

"שותפים למסע"

מפגשים שבועיים לתרגול ותמיכה במתמודדים עם מחלות ואתגרים אחרים

 קבוצה שבועית | ימי רביעי 15:45 עד 17:45 | 

במסגרת בית ספר פסיכודהרמה בקמפוס ברושים (ליד אוניברסיטת תל אביב)


בהנחיית עדה אבשלום מתרגלת ופסיכולוגית. 

למי מיועדות הפגישות?

לכל מי שמתמודד/ת עם מחלה קשה, או אתגר משמעותי אחר בחייו/ה. במונח "מתמודד" הכוונה לחולה עצמו, לבני משפחתו, קרוביו או חבריו, לאנשי מקצועות התמיכה וכל אדם אחר הרואה עצמו מתמודד עם מחלה או אתגרים דומים.
למה הכוונה ב"מחלה קשה" או ב"אתגרי החיים"?
אין סף קושי אובייקטיבי אותו צריך לעבור. אם המחלה איתה אתם מתמודדים נחווית על ידיכם כקשה, מטלטלת ומאתגרת, אתם מוזמנים לבוא, להיעזר ולעזור. במונח "מחלה" אנחנו כוללים גם מחלות כרוניות, נכויות, ליקויים נפשיים וקוגניטיביים וכן הלאה.
אם אתם מתמודדים עם משברים שאינם דווקא בריאותיים, אבל נדמה לכם שמסגרת כזו של ליווי יכולה לסייע לכם, אנא צרו עמנו קשר ונבדוק יחד את הנושא (פרידות, פיטורים או כל טלטלה אחרת בחיינו).

 מה עושים בפגישות?

הפגישות הקבוצתיות בנויות על ההבנה של אפשרויות הריפוי וההקלה בסבל הגלומות בתפיסת העולם הבודהיסטית. עם זאת, בפגישות עצמן לא נלמד בודהיזם באופן מסודר, ובשום אופן הן אינן נושאות אופי דתי, או מחייבות אמונה במערכת דתית כלשהי.
חלק מהזמן יוקדש לתרגול אישי של מודעות, תשומת לב אוהבת, הרפיה ומיקוד.
שאר הזמן יוקדש לשיתוף, דיון, מפגש עם רעיונות שעשויים לסייע לנו וכן הלאה.
אין חובה לשתף ולהיחשף, אם כי אנחנו מקווים כי השיתוף וההקשבה יצמחו יחד באופן טבעי מתוך השותפות. 

מחויבות:

על מנת להפיק את המרב מפגישות שבועיות אלו נעודד אתכם לנסות ולהתמיד בהשתתפות, למענכם, כדי להעמיק את התרגול וההתנסות שלכם, וכדי לתמוך במסגרת ובשותפות. במצבים בהם לא יתאפשר לכם להגיע למפגש נבקש ליידע את המנחה.

תשלום:

הפגישות ניתנות על בסיס נדיבות הלב. בסיום כל פגישה יוכלו המשתתפים להשאיר תרומה בקופסה שליד הדלת באופן אנונימי. התרומה תשמש כשכר עבור מנחה הקבוצה, שאינו מקבל שכר אחר.
ברור לנו כי התמודדות עם מחלה או אתגרים אחרים עלולה להתבטא גם במצוקה כלכלית, ומבקשים שאף אחד לא יימנע מלהגיע למפגשים בשל שיקולים כספיים.

הרשמה 

אם בכוונתכם להגיע למפגשים, אנא מלאו את הטופס שלמטה (או בלינק, אם הטופס לא נפתח לכם כאן). כך נוכל ליידע אתכם במקרה הצורך בשינויים.
צור קשר – לבירורים, התייעצות ושאלות ניתן לפנות לבעז bamichay@hotmail.com


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה