יום ראשון, 21 בפברואר 2016

סוף שבוע סנגהה ביחיעם במרץ 2016

אימון סוף שבוע לחברי הסנגהה בקיבוץ יחיעם

10 עד 12 במרץ 2016

(שני הריטריטים בוטלו)

שלומות לכל חברי הסנגהה בקבוצות השונות
בחודשים הקרובים נקיים שני ריטריטים של סוף השבוע  למשתתפים הקבועים בקבוצות השבועיות - שניהם בקיבוץ יחיעם. 
מטרת הריטריט לאפשר העמקה של התרגול בתנאים של שקט, תמיכה הדדית, התנתקות משגרת היומיום הלוחצת, תוך ליווי של הסברים והנחיות ככל הנדרש. הריטריט איננו זמן ללימוד נושאים חדשים, אלא הזמנה לתרגל ולבחון את התרגולים שלמדנו במשך השנה / שנים.
הפרטים להלן נכונים לשני הריטריטים. אתם מוזמנים להירשם לאחד מהם, או לשניהם, בטופס בסוף העמוד. 

שעות:

   התחלה17:00 ביום חמישי (ה 10 במרץ)

   סיום: 17:00 במוצאי שבת (ה 21 במרץ)

לינה:

בחדרי האירוח של הקיבוץ, 3-4 בחדר. בחדרים יש מצעים, מגבות, פינת מטבחון עם קומקום ומקרר, חימום (מזגן).

ארוחות

ארוחות צמחוניות צנועות אותן נאכל בחדר האוכל של הקיבוץ.

הגעה: קיבוץ יחיעם נמצא קרוב מאד לנהריה. ניתן להגיע ברכבת עד נהריה, ולקחת משם מונית בעלות נמוכה. כמובן שאני אשמח גם לעזור לכולם להתארגן בטרמפים לשני הכיוונים, או לחלוק יחד רכבת מנהריה (מומלץ מאד! הרבה יותר מהנה מאשר לבלות שעות ארוכות בפקקים!)


זמן נסיעה

בפקקים של יום חמישי אחר הצהריים זמן הנסיעה עלול בהחלט להיות כשלוש שעות. אנא קחו זאת בחשבון.


עלות

מחיר הריטריט נחלק לשניים.

עלויות בסיסיות - הכוללות את מחיר החדר, ארוחות ופינת קפה – 400 ₪ למשתתף. בחישוב העלויות הבסיסיות עשויים להיות שינויים קלים, עליהם אודיע במקרה הצורך. את התשלום יש לשלם בתחילת הריטריט במשרד האירוח, במזומן או בכרטיס אשראי. 

דאנה  - כתמיד תינתן הזדמנות בסוף הריטריט להציע מתנה כספית (או אחרת J ) למורה, בנוהל המוכר. את הדאנה ניתן להשאיר במזומן או בשיק.

שתיקה:

על מנת לאפשר לכולנו הזדמנות אמיתית להעמיק בתרגול, הריטריט יתנהל בשתיקה מלאה. משמעותה של שתיקה מלאה הנה המנעות מוחלטת מדיבור בין משתתפי הריטריט מרגע תחילת התרגול, בחמישי אחר הצהריים, ועד שבירת השתיקה בשבת אחר הצהריים. השתיקה נמשכת גם בחדרים, בארוחות וכן הלאה. במפגשים עצמם תהיה הזדמנות לשאול שאלות, ואולי גם הזדמנויות מובנות לדיונים.

טלפונים:

השתיקה כוללת הימנעות מדיבור ושימוש בטלפונים. השנה אבקש מכולם להקפיד במיוחד על כלל זה, ולכן אבקש מכולם, בלי יוצא מן הכלל, להפקיד את הטלפונים שלהם עם הגעתם ליחיעם.
על מנת לוודא שהעולם מסתדר בלעדיכם אני מציע להיערך מראש, ככל הניתן, כך שהנשארים בבית יוכלו לתפקד ללא קשר עמכם.
למקרה חירום אפשר להשאיר את מס' הטלפון שלי, ולבקש מהאנשים בבית לשלוח הודעה עם שמכם ואני אעביר אותה מיידית. (מס' הטל שלי – 0506868331)

הרשמה: כאמור - הריטריט בוטל. 

ההרשמה נעשית על ידי מילוי טופס ההרשמה בלינק שלמטה. בכל מקרה בו נרשמתם ונאלצתם לבטל, אנא הודיעו לי מיידית. במקרה של ביטול ברגע האחרון (בשבוע האחרון), יהיה נחמד אם תבדקו האם נוצרו עלויות בשל הביטול המאוחר (לא תמיד יש, אבל אני בטוח שלא הייתם רוצים שזה ייפול על מישהו אחר במקרה שיש).



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה