יום שבת, 14 באוקטובר 2017

ריטריט בפארוס, יוון

ריטריט בפארוס, יוון

11-17 במאי 2018 

בהנחיית בעז עמיחי
בשילוב שיעורי יוגה בהנחיית גילה ציון


במאי נקבל את האביב בשבוע שישלב ריטריט מדיטציה, תרגול יוגה, וזמן ליהנות ולחגוג באי היווני הקסום פארוס. 
את תרגול המדיטציה והיוגה נערוך במרכז המדיטציה טאו'ס. במרכז נאכל גם חלק גדול מהארוחות, במסעדה האסייתית הצמחונית. נתארח בבתי האירוח שבכפר הסמוך.









הרעיון הבסיסי הוא לשלב זמן לתרגול מעמיק ואיכותי, עם זמן לטיול והתאווררות. בכל הימים יהיה תרגול בקר ותרגול ערב. חשוב לציין שזו אינה יציאה לחופשת מנוחה. ימי הריטריט והתרגול בכל יום בהחלט ידרשו השקעה ומחויבות. עם זאת, יהיו לנו יומיים וחצי שחלק משמעותי מהם יהיה חופשי לבילוי על פי רצונכם והעדפותיכם (חוף הים, סיורים באי, בתי קפה, ישיבה במדיטציה מול הקיר...)

הנה תכנית הנסיעה כפי שהיא נראית כרגע:

יום שישי ה 11 במאי: 

יציאה מוקדמת, בטיסה של 05:30. לאחר המתנה באתונה נגיע לפארוס בשעה 11:00, ונועבר במיניבוס לחדרי האירוח. נאכל צהריים כל אחד במלונו, ננוח, נתאקלם מעט, ונעלה למרכז טאו'ס לשיחת הכרות עם צוות המקום, ומפגש פתיחה שלנו. את ארוחת הערב נאכל יחד במרכז. בסיום המפגש ניסע לחדרים למנוחת לילה.


שבת ה 12 במאי: 

נפגש בבקר, בסביבות 07:00 בכפר, ונלך יחד, בהליכה מדיטטיבית ומודעת, בשביל היפה העולה אל המרכז (ההליכה היא של כחצי שעה. מי שמתקשה בהליכה יוכל לתאם איתנו מראש שכירת רכב גם לימים האלו)
במרכז נתחיל יומיים וחצי של ריטריט. הריטריט יכלול סשנים של מדיטציות ישיבה, הליכה, תרגול יוגה, ויתקיים באולם היפה ובחוץ, בהתאם לתנאים ולנסיבות. את ארוחות הצהריים נאכל יחד במרכז. בסיום התרגול נצעד יחד אל הכפר. מי שיהיה רעב, יאכל באחת ממסעדות הכפר.

ראשון ה 13 במאי: 

כמו שבת. 

שני ה 14 במאי: 

את הבקר נתחיל כמו ביומיים הקודמים. נסיים את הריטריט עד ארוחת הצהריים, אותה נאכל שוב יחד במרכז. לאחר ארוחת הצהריים נרד אל הכפר, נקבל רכבים שכורים (רכב לכל שלושה), ונצא לגלות את האי - כל רכב לדרכו. בשעות אחר הצהריים המאוחרות או הערב נפגש בכפר, או במרכז, לתרגול לסיום היום. 

שלישי ורביעי ה 15 וה 16 למאי: 

נתחיל את הבקר בנחת בהליכה מודעת למרכז, ובתרגול מדיטציה ויוגה, ובארוחת בקר משותפת. לאחר הארוחה נתפזר כל אחד לדרכו להמשך טיולים ובילויים באי. נפגש שוב אחר הצהריים לתרגול ערב, ואם יהיה רצון, נסעד יחד באחת ממסעדות הכפר בערב.



חמישי ה 17 למאי: 

בבקר נתרגל בכפר, נפרד מהאי ונועבר במיניבוס לשדה התעופה. הטיסה יוצאת ב 11:40 ומגיעה לתל אביב ב 18:30. 

למי מיועדת הנסיעה?

כל מי שלומד ומתרגל דהרמה באופן מסודר למעלה משנה יכול להצטרף. ב"באופן מסודר" הכוונה למי שמתאמן במסגרת סנגהה או אחת ממסגרות התרגול בארץ או בעולם. אם אינכם בטוחים אם הנסיעה מתאימה לכם, עדיף לבדוק אתי במייל לפני שאתם נרשמים. המטרה היא שאתם תרגישו נוח בקבוצה, וגם שהקבוצה תרגיש מספיק בנוח כדי להשתמש בזמן הזה לאימון משמעותי ומעמיק. 

עלות: 

עלות הנסיעה נחלקת לשני חלקים. עם ההרשמה נאסוף סכום של 1200 ש"ח במזומן עבור ההוצאות המקדמיות. שאר העלות עומדת כרגע על בין 470 אירו ל 690 אירו שישולמו באירו מזומן עם ההגעה לפארוס. הפער נובע מאפשרותכם לבחור בין רמות שונות של אירוח, ובין לינה משותפת, בחדר לשניים, או בחדר יחיד. העלות כוללת את כל הארוחות במרכז טאו'ס, כמצוין למעלה, את השימוש במרכז ובאולם, את הלינה בחדרים, שכירת הרכב ( על פי 3 ברכב, בימים שני - רביעי), וכן את עלות ההדרכה. 
העלות אינה כוללת את מחיר הטיסה (העומד נכון לרגע זה על סביבות ה 400 אירו), את הארוחות שנאכל יחד או בנפרד בכפר, וכל תוספת אחרת. 

תשלום:

התשלום ייאסף בשני שלבים. עם ההרשמה נאסוף סכום של 1200 ש"ח במזומן. את שאר הסכום תשלמו באירו במזומן ברגע שנגיע למרכז טאו'ס בפארוס. 

כרטיס טיסה:

לאחר הרשמתכם תיצור עימכם נועה קשר ותמסור לכם פרטים על הטיסות. בתיאום איתה תרכשו את כרטיסי הטיסה דרך הסוכנת שאיתה אנחנו עובדים. מחיר הכרטיס עולה ככל שמתקרבים למועד הטיסה, ועמד בחודש אפריל על קצת יותר מ 400 אירו. 

ביטולים:

כל ביטול עד שבועיים לפני הנסיעה יאפשר לנו להחזיר החזר כספי מלא. במקרה של ביטול במהלך השבועיים האחרונים לפני הנסיעה נעשה כל מאמץ להחזיר סכום מקסימלי, אך לא נוכל להתחייב להחזר מלא. 

חדרי אירוח: 

הוצעו לנו שלושה מקומות אירוח, ברמות שונות. הנה המקומות לפניכם, מתוך האתר של טאו'ס, בכל אחד לינק לאתר בו תוכלו להתרשם עוד על כל אחד מהם. לידם גם המחיר המלא של הנסיעה עבור הלנים בחדרים אלו, בחדרי יחיד או בחדר משותף לשניים:

Eleana Hotel
General: Dining room, nice simple rooms, A/C, Wi-Fi, Refrigerator
  עלות כוללת לחדר משותף: 1200 ש"ח מקדמה + 470 אירו שישולמו במקום
עלות כוללת לחדר יחיד: 1200 ש"ח מקדמה + 540 אירו שישולמו במקום
Margarita Studios
General: Swimming pool, Taverna, renovated rooms, A/C, Wi-Fi, Refrigerator
Visit hotel website
  
  עלות כוללת לחדר משותף: 1200 ש"ח מקדמה + 570 אירו שישולמו במקום
עלות כוללת לחדר יחיד: 1200 ש"ח מקדמה + 630 אירו שישולמו במקום
Ambelas Mare
General: Luxurious living units, A/C, Wi-Fi, fully equipped kitchen, facing the sea
Visit hotel website
 - אזלו החדרים במלון אמבלה
  עלות כוללת לחדר משותף: 1200 ש"ח מקדמה + 610 אירו שישולמו במקום
עלות כוללת לחדר יחיד: 1200 ש"ח מקדמה + 690 אירו שישולמו במקום



הרשמה: 

המעוניינים להצטרף ימלאו פרטים בטופס כאן. נעה מושכל, שמרכזת את ההרשמה, תחזור אליכם עם הנחיות. חשוב לציין כי איננו יכולים לשמור מקומות על הטיסה, ולכן מי שרוצה להבטיח את מקומו יצטרך להזדרז ולרכוש כרטיס (על פי ההנחיות של נועה)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה