יום שני, 20 במאי 2019

להתחיל מחדש - סוף שבוע למתרגלים ב 20-21 לספטמבר, בעין כרם, ירושלים

להתחיל מחדש

יומיים של התארגנות פנימית לקראת השנה החדשה

מיועד למתרגלים בעלי ניסיון במדיטציה
שישבת 20-21 בספטמבר 2019
במנזר האחיות ציון, עין כרם, ירושלים
בהנחיית בעז עמיחי


עוד שנה מתחילה, עוד חודש מתחיל, עוד שבוע, עוד יום. האם אפשר לחיות את חיינו לא כאוסף של יום ועוד יום, שנה אחר שנה, אלא כמסע רענן ומרתק של תגליות והפתעות?
מה עלינו לעשות כדי לפגוש את עצמנו, ואת העולם, במבט רענן יותר? כדי לצאת ממלכודת הדפוסים, והעתיד הידוע מראש, ולהרשות לרגע הבא להפתיע אותנו?

בסוף השבוע הזה נקדיש עצמנו לתרגול של נוכחות מלאה, ערה וסקרנית לנוכח העולם המתחדש, ולנוכח פנימיותינו המתחדשת. נתרגל מדיטציות של התבוננות מדויקת, בישיבה ובהליכה, נצא לשוטטות, נקשיב לשיחות על מה כובל אותנו בדפוסים ישנים, ומה מצמצם אותנו למוכר וגורם לנו לעסוק במחזור ושיחזור, במקום בהרפתקנות יצירתית

זמנים
יום שישי ה 20 בספטמבר
התכנסות בשעה 09:30
תחילת ריטריט בשעה 10:00
שבת
סיום והתפזרות בשעה 17:00

למי מיועד?
הסדנה מיועדת למתרגלים בעלי ניסיון כלשהו במדיטציה בודהיסטית. בהנחיות המדיטציה ובהסברים אניח שאתם יודעים משהו על התרגול, ועל תפיסת העולם הבודהיסטית

ארוחות:
את ארוחות הצהריים נביא איתנו מהבית. כל אחת ואחד יביא איתו מנה צמחונית עשירה אותה נחלוק באחת משתי הארוחות. את ארוחת הערב בשישי והבקר בשבת נאכל בחדר האוכל של המנזר

חדרים:
הלינה תהיה בחדרים משותפים, בין 2-4 אנשים בחדר.
יש כמות מוגבלת של חדרי יחיד שתהיה זמינה למשתתפים, והם יחולקו על פי סדר ההרשמה והבקשה (בטופס ההרשמה). שימו לב- לא נדע כמה חדרי יחיד עומדים לרשותנו עד תחילת הריטריט ממש, ולא נוכל להתחייב לאיש לחדר יחיד! חדר היחיד כרוך בתופסת עלות של מאה ₪ לאדם.

מה להביא?
כרית מדיטציה נוחה (במקום יש כסאות)
בגדים מתאימים למזג אויר סתוי בהרי ירושלים, כולל נעליים להליכה בחוץ.
מנה צמחונית נדיבה לארוחת הצהריים. אם המנה דורשת חימום, אנא הביאו אותה בתוך כלי מתאים לחימום (סיר)
כלי אוכל אישיים, כולל כוס נסגרת למעוניינים להכניס שתיה חמה לאולם
שעון שאיננו הטלפון

טלפונים:
בתחילת הסדנה נאסוף מכולם את מכשירי הטלפון, כדי שנוכל להתפנות ללימוד אמתי וקשוב. המעוניינים יוכלו למסור את מספר הטלפון של בעז כמספר חירום (050-6868331)

עלות:
העלות כוללת את האירוח, חדר וארוחות. עבור ההנחיה ניתן להשאיר דאנה (מנחה כספית) בסוף הסדנה.
לאדם בחדר משותף 380 ₪
לאדם בחדר יחיד 480 ₪

את התשלום עבור האירוח יש לשלם במזומן בתחילת הסדנה, עם ההגעה. ניתן גם, במקרה הצורך, לשלם בכרטיס אשראי במשרד (הליך זה עלול לעכב את ההרשמה, ולכן עדיף ככל האפשר להצטייד במזומן, במדויק ככל הניתן)
אם ברצונכם לקבל קבלה אישית עבור האירוח, אנא שלמו ישירות למשרד, ובקשו מהם קבלה אישית עם שמכם.

דאנה:
על פי המסורת ההנחיה בסדנה ניתנת בנדיבות הלב. המשמעות היא שאין תו מחיר מראש לתשלום עבור ההנחיה, ובסוף הסדנה כל אחת ואחד יכולים לבחור כמה להשאיר בקופסת התרומות, על פי יכולתכם ורצונכם. את הדאנה ניתן להשאיר במזומן ובצ'ק, וניתן כמובן לקבל עבורה קבלה אישית.

הוראות הגעה:
מנזר האחיות ציון נמצא בשכונת עין כרם ירושלים. ניתן להגיע אליו בעזרת הוייז בקלות.
בהגעה למנזר יש להחנות את הרכב בחניה המסודרת, ולא על הכביש.

טופס הרשמה וביטולים:
שימו לב שמילוי טופס ההרשמה כמוהו כהבעת מחויבות מלאה להגיע לסדנה. על סמך מילוי הטופס אנחנו מזמינים עבורכם את המקום, והארוחות, ומתחייבים כספית למנזר. 
בכל מקרה של שינוי בתכניות, אנא הודיעו מידית לבעז במייל bamichay@Hotmail.com
ביטול בשבועיים האחרונים עלול לשאת עמו תשלום מלא או חלקי של עלות האירוח. אם אתם לא תשלמו את העלות, היא תיפול על בעז, או על משתתפי הסדנה האחרים. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה