יום שני, 20 במאי 2019

ריטריטים וקורסי סוף שבוע לשנת 2019-2020

רשימת הריטריטים וקורסי סוף השבוע בהנחיית בעז עמיחי

בין ספטמבר 2019 ליולי 2020


שימו לב - בין הריטריטים והקורסים הרשומים כאן יש כאלו שפתוחים לקהל המתרגלים, ויש כאלו שמיועדים אך ורק למשתתפים הקבועים בקבוצות המדיטציה בהנחייתי. אנא קיראו את ההנחיות כדי להימנע מאי נעימות. 

20-21 בספטמבר 2019 - סוף שבוע פתוח למתרגלים בנושא "להתחיל מחדש". איך מנצלים את תחילת השנה כדי להניח להרגלים ודפוסים שאנו לכודים בהם, וכדי לפגוש את העולם במבט רענן וסקרן? איך מרשים לרגע הבא להפתיע אותנו? במנזר האחיות ציון בירושלים


18-21 באוקטובר 2019 - ימים שישי עד שני, החצי השני של סכות. ארבעה ימי תרגול פתוחים למתרגלים בנושא: "היה המרפא של עצמך". הדרך מלמדת אותנו לרפא את עצמנו. החל מאמנות ההקשבה, והמשך במיומנויות החקירה, החמלה והסבלנות. בריטריט זה נדגיש את הדרכים השונות בהן אנו ניגשים לתמוך בעצמנו, על מנת להפחית את הסבל, ולהיטיב את התנהלותנו בעולם. במנזר האחיות ציון בירושלים. 

2 בנובמבר 2019 - סדנת שבת במתרגלים ומטפלים "להביט לשד בעיניים" יחד עם אפרת מעין

15-16 בנובמבר 2019 - סוף שבוע תרגול לסנגהה במרכז הרוחני בנווה שלום, ללא לינה. יומיים של חזרה לכושר, רענון התרגול האישי בישיבה והליכה. 

20-21 בדצמבר 2019 - "על אהבה ומוות" סוף שבוע פתוח לכולם על המפגש בין האהבה לפחד המוות. איך שומרים על הלב פתוח גם כשיודעים שכל מפגש סופו פרידה? האם אפשר לאהוב אדם מספיק כדי לאהוב גם את מותו? האם אנו מוכנים לקבל את החיים במלואם, ולהפסיק לבחור מתוכם את מה שמתאים, ואת מה שפחות? עם אמה שם-בה איילון

6-7 במרץ 2020 - "ללמוד מהשדים שלנו" סוף שבוע במדבר, יחד עם אפרת מעיין. איך הופכים את המפגש עם השדים שלנו מ"תקלה" שצריך להתגבר עליה, להזדמנות אמיתית לצמיחה, ולפתיחת הלב? יומיים קסומים במדבר של עבודה אישית אינטנסיבית, מיטיבה ומלאת חמלה, בסביבה עוטפת ותומכת. פרטים והרשמה כאן

20-21 במרץ 2020 - סוף שבוע סנגהה במרכז הרוחני בנווה שלום. ללא לינה. "חמשת הכוחות כדי לחיות את החיים במלואם". איך מטפחים את חמשת הכוחות, ומה משמעותם לתרגול היומיומי שלנו? מיועד למתרגלים באופן קבוע בסנגהה. 

14-18 באפריל 2020 - (חול המועד פסח), במנזר האחיות ציון בירושלים, יחד עם קרן ארבל. ריטריט לימוד ותרגול. 

5-6 ביוני 2020 - סוף שבוע במנזר האחיות ציון בירושלים, יחד עם אמה שם בה איילון: "בין העולמות" - איך מחברים בין עולם הפעולה והעשייה לעולם ההוויה וההתבוננות? בין עולם החומר לעולם הריקות וטבע התודעה? בין עולם הקבלה לעולם הבודהיזם? בין עולם הרוח והתרגול לעולם שאנחנו נוהגים לכנותו כ"אמיתי"?

3-7 ביולי 2020 - ריטריט סוף שנה של הסנגהה במנזר האחיות מציון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה